arrow-intranet-overlay.png
Sarkon Intranet
Bezoek hier ook ons Intranet!

Eén moment geduld...

Oops! Something went wrong while submitting the form :(

Icon-Home.png Icon-hat.png

Stichting Sarkon bestuurt 19 basisscholen in de Kop van Noord-Holland. Aan de Drs. Bijlweg in Den Helder staat het kantoor van de Stichting: Het Onderwijshuis. Vanuit het Onderwijshuis opereren de afdeling financiën en de personeelsafdeling . Ook de bouwtechnische afdeling zit in dit kantoor gehuisvest. Daarnaast zijn er de kantoren van de stafmedewerkers en de voorzitter van het College van bestuur. In het Onderwijshuis zijn tevens de besturen van Meerwerf, Samenwerkingsschool, Comenius en het Samenwerkingsverband gehuisvest.  De ICT afdeling is gehuisvest op de Sportlaan. 

 

 

 

 

 

 

 

Mw. Joke Plass –  Voorzitter van het College van Bestuur

Sinds 1 oktober 2020 is Joke voorzitter van het College van Bestuur van de stichting Sarkon.  Zij ziet er onder andere op toe op de uitvoering van het beleid op schoolniveau er uit ziet in de dagelijkse praktijk. Daarnaast vertegenwoordigt zij de stichting in haar contacten met externen en partners.


Sandra Leijen
Mw. Sandra Leijen
– Controller

De controller voert de regie bij de financiële planning en voert (mede) de financiële (project)administratie.
Daarnaast houdt Sandra zich bezig met organisatie brede taken, zoals ondersteunen bij de totstandkoming van de jaarrekening.


André

Dhr. André HagedoornStafmedewerker Huisvesting

De heer Hagedoorn is is als bouwkundige verantwoordelijk voor het huisvestingsbeleid binnen Stichting Sarkon. Het planmatig onderhoud, renovatie en nieuwbouwwerken worden door de heer Hagedoorn geïnitieerd, voorbereid en in opdracht gegeven aan marktpartijen.


 

Mw. Sandra Ramautar –  Secretariaat bestuurder en Raad van Toezicht

 

 


Ellis Visser-managementassistente

Mw. Ellis Visser –  Personeelsfunctionaris verzuimmanagement en personeelsbeheer

Mw. Ellis Visser werkt als personeelsfunctionaris verzuim en verricht alle voorkomende werkzaamheden op Personeels gebied.


 

 

 

 

 

 

Mw. Elfi KromSenior administrateur

Mw. Elfi Krom is de senior administrateur en werkt sinds september 2016 bij Stichting Sarkon.
Zij verzorgt alle financiële handelingen en boekingen in de administratie.
Ook maakt zij het cijfermatige deel van de jaarrekening en begroting.


  Hennie Meester-medewerkster personeels- en salarisadministratie

Mw. Hennie Meester – Personeels- en salarisadministratie

Mw. Hennie Meester is de personeels- en salarisadministrateur van Stichting Sarkon. Zij heeft jarenlange ervaring met salarissen in het onderwijs. Zij zorgt ervoor dat elke maand de salarissen worden uitbetaald en zij doet dit samen met haar collega Jessica Geluk-Veul. Alle werkzaamheden die hier uit voortvloeien, bijvoorbeeld het maken van akten van benoeming, werkgeversverklaring e.d. behoren ook tot haar taak.


Mw. Jessica Geluk-Veul – Personeels- en salarisadministratie

Mw. Jessica Geluk-Veul werkt als personeels- en salarisadministrateur bij Stichting Sarkon. Zij zorgt samen met haar collega Hennie Meester ervoor dat elke maand de salarissen worden uitbetaald. Alle werkzaamheden die hier uit voortvloeien, bijvoorbeeld het maken van akten van benoeming, werkgeversverklaring e.d. behoren ook tot haar taak.


Pauline Hendriks-junior medewerkster financiën

Mw. Pauline Hendriks –  Junior medewerkster financiën

Mw. Pauline Hendriks is hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het dagelijks verwerken van de inkoopfacturen.
Zij geeft ook ondersteuning aan Sandra Leijen.